Já & stroj

 

Základní informace - Řidič
Mira
Rok:  1989
Ostatní:

Před mým 15 rokem jsem jezdil na motorce domácí výroby. Po dosažení potřebné výšky přišel přechod na Simson S51 a posléze z polňaček i na silnice. Pak následovala MZ ETZ 150 po ní Suzuki GSX-R 600 a nyní pilotuji Suzuki GSX-R 1000.

 

Základní informace - Motorka
Model: Suzuki GSX-R 1000
Rok: 2009
Kategorie: Sportovní
Motor a převodovka
Obsah: 999 ccm
Typ motoru: čtyřdobý řadový čtyřválec, DOHC
Výkon: 136,1 kW při 11 500 RPM
Kroutící moment: 116 Nmn při 10000 RPM
Max. rychlost: 295 km/h
Vrtání x zdvih: 74,5 x 57,3 mm
Kompresní poměr 12,8 : 1
Spojka vícelamelová mokrá
Palivový systém:  vstřikování
Chlazení: kapalinové - vodní
Převodovka: 6
Sekundární převod: řetěz
Podvozek, tlumiče, brzdy, kola
Zdvih přední vidlice: 125 mm
Zdvih zadní vidlice: 136 mm
Přední tlumiče Teleskopická vidlice typu upside-down, vinutá pružina, olejový tlumič
Zadní odpružení Kyvná vidlice s centrální pružící a tlumící jednotkou, vinutá pružina, olejový tlumič
Pneumatiky přední: 120/70-ZR17 M/C 58W, bezdušová
Pneumatiky zadní: 190/50-ZR17 M/C 73W, bezdušová
Přední brzdy: kotoučová, dvojitá, 320mm
Zadní brzdy: kotoučová, jednoduchá, 220mm
Míry a kapacity
Rozměry 2045/720/1130
Suchá hmotnost: 203 kg
Výkon/hmotnost: 0,6699 kw/Kg
Výška sedla: 810 mm
Rozvor:  1405
Objem nádrže: 17,5 litrů
Ostatní
Startér: elektrický